emeelie94

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Emelie Berntsson Aaberge - 4 november 2012 23:29

Här kommer än video från x-factor i fredags:) en jättefin och söt vän filmade denna videon till mig:) för att jag ville se hur jag såg ut och om det blev bra!
Det var denna fredagen när ONE DIRECTION var här!
Jag är ju som sagt bakrundsdansare till x-factor nu, så ni får gärna kolla varje fredag:) jag kommer att säga vem jag var efter varje nummer jag är med i:)

Ska snart sova så, godnatt!
- Emelie

Av Emelie Berntsson Aaberge - 4 november 2012 23:01

Hej hej, och hjärtligt välkomna till min blogg:) jättekul att ni/du tog en titt här hos mig:)

Jag kommer att skriva lite om mig själv och vad jag sysslar med på dagarna osv... Jag kommer att blogga om dans, musik, vardag, vänner, familj osv..:) jag hoppas att du kommer att tycka om den och kanske stannar kvar och läser den varje dag??

Fakta om mig:)
Namn: Emelie Berntsson Aaberge (har ett till efternamn men säger inte det)
Ålder: 18 år
Bor: Stockholm och Göteborg
Familj: pojkvännen, mamma, pappa, 8 syskon (3 stycken i Norge) och 5 stycken i Sverige:).
Intressen: bakrundsdansare för melodifestivalen (lilla och stora), Idol, X-factor, Eurovision song contest och massa med andra shower och turnéer:)
Jobb: bakrundsdansare, koreograf och danslärare:)


- Emelie<3

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 18 år gammal:) bor i Stockholm och Göteborg! Är även Proffistionelldansare och danslärare :) kommer blogga om bland annat om musik, dans, vardag och mode:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem hejar ni på X-factor?
 Oscar
 Awa
 Manda
 JEM
 Alexander

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards