emeelie94

Direktlänk till inlägg 7 november 2012

God morgon:)

Av Emelie Berntsson Aaberge - 7 november 2012 07:21

Sorry, för så hemskt dålig uppdatering dom senaste dagarna...:( men jag har haft 8 timmars dansträning själv, sen har jag haft 3 timmars dansträning för små barn och även vuxna:/ jag hinner egentligen inte blogga.. Men gör det bästa, så ni bara vet:)
Är hemma nu i Göteborg och ska upp till Stockholm på torsdags förmiddag och torrrepa inför X-factor på fredag:)
Ska nu äta frukost:)
Men vi hörs:)
- Emelie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Berntsson Aaberge - 8 november 2012 17:26

Hej hej! Sitter inne i en danslokal brevid ett gym nära arenan där det live sänds X-factor:) är det några som kanske kommer att kolla? Jag kommer inte avslöja vilka nummer jag kommer att vara med i, utan ni får lista ut i vilket nummer som ni t...

Av Emelie Berntsson Aaberge - 7 november 2012 11:28

Hej hej! Är sjuk idag... Eller blev det när jag åkte hem från Stockholm till min sambo:) men whatever, får vara stark och klara av att dansa och repa inför fredag:) Här kommer lite låtar som jag var med i:) - Emelie...

Av Emelie Berntsson Aaberge - 6 november 2012 12:43

Hej hej! Här kommer några låtar/kändisar som jag har dansat med:) Så kolla gärna på fredag på X-factor om du/ni ser mig:) - Emelie...

Av Emelie Berntsson Aaberge - 5 november 2012 22:13

I fredags så var ju ID här i Sverige i X-factor och gästade:) jag var ju självklart där jag också eftersom att jag är en av dansarna:) när jag pratade med dom så vill alla killarna ha mitt mobilnummer och sen så hängde dom med mig och alla dansare oc...

Av Emelie Berntsson Aaberge - 5 november 2012 07:27

God morgon! Alla sovit gott??

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 18 år gammal:) bor i Stockholm och Göteborg! Är även Proffistionelldansare och danslärare :) kommer blogga om bland annat om musik, dans, vardag och mode:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem hejar ni på X-factor?
 Oscar
 Awa
 Manda
 JEM
 Alexander

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards